temp
temp
temp
temp
temp-thumb
temp-thumb
temp-thumb
temp-thumb

Аналіз звернень громадян, що надійшли до Чернівецької районної ради станом на 31.12.2020 року

 Відповідно до Законів України  "Про місцеве самоврядування в Україні",

 "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації"   Чернівецькою районною радою  вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного  розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

 

За період  2020року зареєстровано  120  письмових   та 35  усних  звернень  на  особистому  прийомі голови районної ради .

  Зареєстровано  2 - колективних  звернень ( 106 підписів )  в тому числі : 1  звернення від жителів с.Мазурівка та 1 звернення від жителів  смт. Чернівці  про     відведення стічних вод та  грейдерування  доріг , 1 звернення щодо діяльності  та роботи медичного закладу    .

За результатами розгляду недоліки усунено , частково прогрейдеровано  та проведено ремонт дорожнього покриття  в смт.Чернівці  .

Найбільше   заяв  надійшло від жителів  смт.Чернівці - 48 , с.Мазурівка – 36 , с.Моївка- 20 , с.Березівка-14, с.Сокіл-12, с.Володіївці- 6, с.Борівка-6,  с.Саїнка -3.

Найменше  надійшло  скарг та  звернень   громадян від жителів с.Біляни- 5, с.Лозове-4, с.Гонтівка-3.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус до районної ради  найчастіше зверталися  пенсіонери -59, інваліди І групи – 4,   ІІ групи- 3,  ІІІ групи – 27, студенти – 3, багатодітні сімї - 4,  бюджетної сфери -4 , державні службовці- 2,  інші -  49 осіб .

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами  району  порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту - 101  звернення, а саме: надання матеріальної допомоги громадянам, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат.

Аграрні  питання та питання земельних відносин - 7 звернень,   працевлаштування  - 2 ; житлово – комунального господарства – 3, придбання житла  - 3 звернення, про надання в оренду приміщення комунальної власності  -5 звернення, інші –34 .

Характер звернень в 2020році продовжує свідчити про прагнення громадян  до  участі у вирішенні проблем з залученням посадових   осіб  місцевого самоврядування.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності  Чернівецької районної ради і знаходиться під постійним контролем керівництва. Звернення, які знаходились на контролі в районній раді  розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. 

Станом на 31.12.2020 року відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформацію" на адресу районної ради надійшло  6 запитів  на інформацію  , зокрема від громадських організацій   ,  яких цікавила інформація   різного характеру . На всі інформаційні запити були підготовлено вчасно відповіді  , а по окремому  направлено  за належністю до розгляду розпорядникам , які володіють даною інформацією.

 

 

 

Згідно журналу вхідної документації   станом на 31.12.2020 року на адресу районної ради надійшло  375 листів від  підприємств, організацій, установ  та по вихідній документації надіслано  249  листів .