temp
temp
temp
temp
temp-thumb
temp-thumb
temp-thumb
temp-thumb

Аналіз звернень громадян , що надійшли до Чернівецької районної ради станом на 31.12. 2019 року

Аналіз звернень громадян , що надійшли до

Чернівецької районної ради станом на  31.12. 2019   року

 

 Відповідно до Законів України  "Про місцеве самоврядування в Україні",

 "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації"   Чернівецькою районною радою  вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

 

За період  2019року зареєстровано  111  письмових   та 41 усних  звернень  на  особистому  прийомі голови районної ради .

  Зареєстровано  4- колективних  звернень ( 146 підписів )  в тому числі : 2  звернення від жителів с.Мазурівка та смт. Чернівці  про надання приміщення для  торгівлі молочною продукцією , 1 звернення   від жителів с. Володіївці   про  відведення стічних вод та  грейдерування  доріг , 1 звернення щодо діяльності  та роботи медичного закладу    .

За результатами розгляду недоліки усунено , вишукано   та надано в оренду  приміщення для здійснення торгівлі молочною  продукцією,     частково прогрейдеровано  та проведено ремонт дорожнього покриття  в с. Володіївці  .

Найбільше   заяв  надійшло від жителів  смт.Чернівці - 38 , с.Мазурівка – 27 , с.Моївка- 15 , с.Березівка15, с.Сокіл-15, с.Володіївці- 11, с.Борівка-9,  с.Саїнка -7.

Найменше  надійшло  скарг та  звернень   громадян від жителів с.Біляни- 3, с.Лозове-5, с.Гонтівка-3, с.Бабченці- 2 , інші – 4.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус до районної ради  найчастіше зверталися  пенсіонери -59, інваліди І групи – 4,   ІІ групи- 3,  ІІІ групи – 27, студенти – 3, багатодітні сімї - 4,  бюджетної сфери -4 , державні службовці- 2,  інші -  46 осіб .

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами  району  порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту - 92  звернення, а саме: надання матеріальної допомоги громадянам, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат.

Аграрні  питання та питання земельних відносин - 13 звернень,   працевлаштування  - 2 ; житлово – комунального господарства – 3, придбання житла  - 3 звернення, про надання в оренду приміщення комунальної власності  -5 звернення, інші –34 .

Характер звернень в 2019році продовжує свідчити про прагнення громадян  до  участі у вирішенні проблем з залученням посадових   осіб  місцевого самоврядування.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності  Чернівецької районної ради і знаходиться під постійним контролем керівництва. Звернення, які знаходились на контролі в районній раді  розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. 
 

Станом на 31.12.2019 року відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформацію" на адресу районної ради надійшло  4 запити  на інформацію  , зокрема від громадських організацій   ,  яких цікавила інформація   різного характеру . На всі інформаційні запити були підготовлено вчасно відповіді  , а по окремому  направлено  за належністю до розгляду розпорядникам , які володіють даною інформацією.

 

 

 

Згідно журналу вхідної документації  на адресу районної ради надійшло  545 листів від  підприємств, організацій, установ  та по вихідній документації надіслано  356  листів .