temp
temp
temp
temp
temp-thumb
temp-thumb
temp-thumb
temp-thumb

Проекти рішень 35 сесії районної ради 7 скликання

Проект

 

Звіт голови районної ради Мельничука В.М.  про діяльність на посаді голови районної ради  за 2018 рік

 

 

Шановні депутати і запрошені!

 

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачає щорічний звіт голови районної  ради про свою діяльність, у тому числі про виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та здійснення державної регуляторної політики. 

Сьогодні, разом з Вами, хотів би проаналізувати, що вдалося зробити позитивного з грудня 2017 року по грудень 2018 року і над вирішенням яких проблем необхідно працювати надалі.

Я характеризую роботу районної ради як конструктивну та послідовну, і не зважаючи на політичні та економічні труднощі, що є у державі, нам з Вами  вдається зберігати стабільність, знаходити порозуміння та приймати виважені рішення.

Районна рада – не місце для політичних чвар та баталій і тому ми робимо все необхідне для того, щоб районна рада сьомого скликання була радою, яку б згадували по добрих справах, а не через політичні скандали. Незважаючи на різні політичні уподобання й розбіжності, депутати працювали  злагоджено, без політичного протистояння. Хотів би, на жаль, відзначити, що як і очікувалось, активність депутатів  районної ради, щодо участі в пленарних засіданнях  з року в рік зменшується і в цьому році склала 18 депутатів, проти 19 депутатів у 2017 році та 21 - у 2016 році. Не тішить ситуація і з роботою окремих депутатів у постійних комісіях районної ради, засідання яких, в окремих випадках, із-за відсутності кворуму, тривалий час неможливо провести. Тому бажаю усім депутатам районної ради набратись терпіння, плідно допрацювати до завершення цієї каденції.  

 Організовуючи роботу ради, разом із Вами, шановні депутати, і у співпраці з районною державною адміністрацією, селищною, сільськими радами, підприємствами, установами і громадськими організаціями району  ми керувались основним критерієм – спрямування зусиль на розвиток району та підвищення рівня життя його жителів, прагнули до  порозуміння і діяли так, щоб рада повніше і ефективніше виконувала свої повноваження, діяла послідовно, компетентно, чітко розуміючи свої права і обов’язки, відповідально приймала необхідні для району рішення.

Робота районної ради проводилась відповідно до Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»,«Про статус депутатів місцевих рад», Регламенту, рішень та плану роботи районної ради, інших діючих нормативних актів, які визначають повноваження органів місцевого самоврядування.

На сьогодні районна рада представляє інтереси 1 об’єднаної, 1селищної та  11 сільських територіальних громад.

Районна рада спільно з районною державною адміністрацією та місцевими радами задля підвищення добробуту  жителів району забезпечувала реалізацію ухвалених рішень щодо розвитку територіальних громад. Хочу відмітити, що спільне майбутнє і майбутнє нашого краю також залежить від особистого вкладу кожного з нас. Саме сьогодні, в період реформ в нашій країні, вагомо і авторитетно має звучати слово кожного депутата чи посадової особи місцевого самоврядування.

Основною формою та результатом діяльності районної ради є  пленарні засідання, які скликались відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», затвердженого Регламенту та Плану роботи.

У звітному періоді відбулось  13 пленарних засідань сесій районної ради, на яких ухвалено 207 рішень. Відповідно до Регламенту районної ради усі сесійні питання попередньо розглянуті на профільних постійних комісіях районної ради.

Скликання сесій районної ради проводилось згідно розпоряджень голови районної ради,   які доводились до відома депутатів  і населення через районну громадсько-політичну газету «Чернівецька Зоря» та офіційний сайт районної ради.

На вимогу Закону України «Про доступ до публічної інформації» створено можливість завчасного ознайомлення з порядком денним та проектами рішень сесій районної ради, довідковими матеріалами до них на сайті районної ради, внесення пропозицій, належної підготовки до пленарних засідань.

Головними у діяльності ради у звітному періоді були питання соціально – економічного розвитку району, формування і виконання районного бюджету, раціонального використання бюджетних коштів, медичного обслуговування населення в умовах проведення реформування  в галузі охорони здоров’я, забезпечення на належному рівні діяльності комунальних закладів та установ, підвищення ефективності використання майна спільної комунальної власності  та інші.

За структурою ухвалених рішень 6 стосувалися соціально-економічного розвитку району,  15- формування, затвердження, виконання районного бюджету та внесення змін до нього, 16- регулювання питань використання об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад району. Зрозуміло, що ключовим питанням функціонування району  в розрізі різних галузей стало  прийняття у строки, передбачені законом, районного бюджету на 2018 та 2019 роки. Бюджет 2018 року виявився  як ніколи складним, на плечі районного, селищного  і сільських  бюджетів лягло утримання сфери технічних працівників галузі  освіти району, фінансування новоствореного інклюзивно-ресурсного центру, фінансування закладів охорони здоров’я ( районного центру первинної медико-санітарної допомоги та ЦРЛ ) в умовах реформування їх у комунальні некомерційні підприємства та ряду інших важливих для району видатків .

Аналізуючи соціально – економічний  розвиток  району  хочу зазначити,  що   незважаючи на складну політичну ситуацію , відбулися певні позитивні зміни, а саме:  заборгованість по заробітній платі  відсутня,  рівень оплати праці зріс на 24,2 %  і становить - 6185 грн.

З промисловихпідприємств стабільно працює  приватне  підприємство  « РЕНА –МП»  Інвестором   на  придбання  обладнання, ремонт приміщення вкладено  близько 2,5 млн.грн.  На підприємстві створено 44 робочих місця.. Планується розширення до 60 робочих місць. 

Одне з головних по значимості  місць в економіці району займає малий і середній бізнес,  в якому зайнято 682 працівники.Від підприємств малого та середнього бізнесу  до бюджетів усіх рівнів надійшло 30,8 млн.грн, що складає  48,2 % до всіх надходжень, з них до місцевого бюджету – 20,1 млн.грн., або  45 %  надходжень місцевого бюджету.     

У 2018 році проведено значну роботу по залученню додаткових коштів в розвиток соціальної сфери району, так для участі  у конкурсному відборі інвестиційних програм та проектів,  що можуть фінансуватися з Державного фонду  регіонального розвитку  було подано 2 проекти: 

     -  «Реконструкція  ( впровадження   енергоефективних заходів )  в приміщенні школи в с. Сокіл.»  Вартість проекту - 6,4млн. грн.,  в 2018 році з ДФРР надійшло 2300 тис.грн., співфінансування  з місцевого бюджету  склало  250 тис.грн..

     - «Будівництво будівлі Центру безпеки та Центру надання адміністративних послуг с. Бабчинці».   Вартість проекту - 6021,3 тис.грн, в 2018 році  з ДФРР виділено 2000 тис.грн., співфінансування  з місцевого бюджету  склало 200 тис.грн.

За рахунок коштів фонду охорони навколишнього природного середовища в 2018 році проводилися роботи по завершенню  реалізації   проектів:

   - Реконструкція ставка для екологічно-санітарного оздоровлення р.Бушанка в с.Борівка, Чернівецького району. Вартість проекту - 1056,7 тис.грн., в2017р. виділено  та освоєно 719,4 тис.грн. З місцевого бюджету виділено  231 тис.грн.

     -Очистка та берегоукріплення річки Лозова, правої притоки р.Мурафа (басейн р.Дністер), с.Гонтівка. Вартість проекту -  1520  тис.грн., в2017 році виділено-700тис.грн.   Кошти використано. З місцевого бюджету виділено  100 тис.грн.,  В 2018 р. з фонду охорони навколишнього природного середовища на реалізацію даного проекту виділено 750 тис.грн.  Використано 470,2 тис.грн.

В  районі   реалізуються і  інші  інвестиційні проекти:

-        Відновлення малої ГЕС на річці Мурашка в с.Березівка. Реалізація проекту   дозволить отримати дешеву електричну енергію та  створити 10 робочих місць.  

-        Відновлення роботи малої ГЕС в с.Саїнка. Виготовлено ПКД на суму близько 1 млн.грн. Проведено реконструкцію приміщення. Проводяться будівельні роботи дамби.

Встановлення  сонячних батарей  в с.Березівка, приватними фізичними особами придбано 7 земельних ділянок та будинки, де встановлено сонячні батареї   потужністю 150 квт., вартість складає 150 тис.дол.США.

Планується встановлення сонячних батарей  в селах  Саїнка, Сокіл, Лозове, Борівка.

Варто повідомити, що у 2018 році у смт.Чернівці в церкві-ротонді відкрито меморіальну дошку фундатору сільськогосподарського виробництва, меценату Маньковському, де брали участь родина, Генеральний консул Республіки Польща у м.Вінниця Чартинський, інші поважні гості. Як наслідок, онуки пана Маньковського висловили бажання провести ремонт споруди та прилеглої території, у зв’язку з чим в минулому році проводились досліджувальні топогеодезичні роботи, а в цьому – дослідження геодезичного характеру. Очікуємо залучення приватних інвестицій уже в 2019 році.

На виконання  розпорядження голови обласної ради від 26 лютого 2018 року № 56 «Про п’ятнадцятий обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад»  сільськими  та селищною радами в 2018 році  розроблено   25 інвестиційних проектів, в т.ч. Бабчинецькою  ОТГ – 6 проектів. Зареєстровано 24 проекти, в т.ч. по Бабчинецькій ОТГ -5. Переможцями визнано (разом з додатковим конкурсом) 15 проектів,  в т.ч. по Бабчинецькій ОТГ - 3.  На реалізацію даних проектів з обласного бюджету  виділено 1652,1 тис.грн, в.т.ч.  по  Бабчинецькій ОТГ-580,6 тис.грн.. Додатковий конкурс виграв проект с.Сокіл -100 тис. грн.. та дофінансовано  2 проекти - с. Саїнка – 30,2 тис. грн.. та с. Бабчинці -213,9 тис. грн.. Станом на 01. 11.2018р. надійшло 1млн. 363 тис. грн. (82,5% до виділеної суми), в т.ч. дляБабчинецької  ОТГ - 580,6 тис.грн. (100%)

Хотів би також відзначити вагоме рішення 26 позачергової сесії районної ради 7 скликання від28.03.2019 року №459 " Про участь  у ХV  обласному конкурсі проектів   розвитку територіальних громад», яким затверджено розроблений проект  «Створення сучасних умов для  відпочинку населення в Чернівецькому районному Будинку культури». Його визнано одним з переможців 15-го обласного конкурсу, на його реалізацію виділено 158,198 тис.грн., з них з обласного бюджету - 89,31 тис. грн., з районного бюджету – 42,888тис.грн., громадською організацією «Життя та розвиток громад»  -  26тис.грн.. Ці кошти освоєно у 2018 році, а монтажні роботи будуть виконаніу 2019 році.

Продовжує реалізовуватись проект з будівництва майданчика з штучним покриттям в смт. Чернівці, ініційований районною радою в 2017 році. Левову частку робіт у минулому році виконав партнер проекту ТОВ

« Агропослугтранссервіс» ( Бень В.В.). Варто відзначити, що тільки у звітному періоді, а саме в грудні 2018 року, надійшли довгоочікувані 668 тис.917 грн. на придбання та монтаж штучного газону.

Упродовж року вивчався попит на оренду об’єктів спільної комунальної власності , зокрема двох приміщень поліклінічного відділення, приміщення бувшого інфекційного відділення та двох приміщень хірургічного відділення центральної районної лікарні.  Як результат, 2 об’єкти поліклінічного відділення надано на умовах оренди фізичним особам-підприємцям для надання стоматологічних послуг. Цим самим вдалося переформатувати роботу двох стоматологічних кабінетів  зі збереженням  профілю і отримати за 2018 рік  до комунального некомерційного підприємства « Чернівецька центральна районна лікарня Чернівецької районної ради» 3088 грн. орендної плати. Інші 2 об’єкти, приміщення хірургічного відділення,надано в орендудержавній установі «Вінницький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» для здійснення бактеріологічних досліджень на території району, за орендну плату 1 грн. за рік.  Пропозицій і заяв щодо оренди приміщення бувшого інфекційного відділення не надходило.

Прийнято ряд рішень соціально-гуманітарного характеру, зокрема: з питань освіти - 6, охорони здоров’я – 6, соціального захисту населення – 3.     

На виконання рішення  25 позачергової  сесії  7 скликанняЧернівецької районної ради  «Про реорганізацію шляхом перетворення юридичної особи  - комунальної установи  «Чернівецький районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» з 30.05.2018 року  комунальну установу «Чернівецький районний медичний центр Первинної медико – санітарної допомоги» реорганізовано  у комунальне некомерційне підприємство             « Чернівецький центр первинної медико-санітарної допомоги Чернівецької районної ради», який об’єднує 8 амбулаторій , 7 ФАПів,  2 фельдшерських пункти та 5 медичних пункти. В лікарських амбулаторіях функціонує

денний стаціонар  на 38 ліжок.  Для забезпечення пільгових категорій населення лікарськими засобами використано 207,4 тис. грн., в т.ч. з районного бюджету 104 тис. грн., з бюджету ОТГ – 102,5тис. грн.. По програмі «Доступні ліки » використано 527,7тис.грн., що становить 74,3 % від виділених на рік коштів. Впроваджено в роботу структурних підрозділів центру ПМСД медичну інформаційну систему «Мед Ейр», проводиться  підписання Декларацій по вибору лікаря первинної медичної допомоги.

  На виконання рішенням 29 позачергової сесії Чернівецької районної ради 7 скликання від 13.07.2018р. №490 «Про  реорганізацію шляхом  перетворення юридичної особи -  комунальної установи  «Чернівецька лікарня планового лікування Чернівецької районної ради» з 21.09.2019 року комунальна установа  «Чернівецька лікарня планового лікування» Чернівецької районної ради»   реорганізована у комунальне некомерційне  підприємство «Чернівецька центральна районна лікарня  Чернівецької районної ради». В Чернівецькій ЦРЛ ліжковий фонд становить 81 ліжко. Забезпеченість ліжками складає 35,6 % на 10 тис. населення.

Відповідно до Примірного положення про госпітальний округ , затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2017 року № 165 « Про затвердження примірного положення про госпітальний округ » та з метою визначення проблемних питань, координації дій, розробки пропозицій та рекомендацій щодо реалізації на рівні госпітального округу державної політики у сфері охорони здоров’я, а також щодо організації та функціонування медичної допомоги в госпітальному окрузі районна рада  01 березня  2018 року на 25 позачерговій  сесії 7 скликання своїм рішенням делегувала для роботи у складі Госпітальної ради Західного госпітального округу Вінницької області представників від Чернівецького району: Кузь Аллу Йосипівну, першого заступника голови Чернівецької районної державної адміністрації та Корнєва Олександра Олександровича, головного лікаря комунальної установи «Чернівецька лікарня планового лікування Чернівецької районної ради».

За звітний період 2018 року в галузі освіти проведена відповідна  робота направлена напідвищення стандартів та поліпшення якості  освіти:

 - рішенням    24 позачергової  сесії  районної ради 7 скликання від 02 лютого 2018 року  № 424      «Про приймання закладів освіти в спільну власність територіальних громад сіл, селища Чернівецького району» передано з комунальної власності територіальних громад району  до спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища району (без врахування Бабчинецької  об’єднаної територіальної громади)  право власника на юридичні особи і цілісні майнові комплекси навчальних закладів та передано їх на баланс відділу освіти райдержадміністрації, із збереженням цільового призначення;

- рішенням 29 позачергової сесії районної ради 7 скликання від 13.07.2018р. № 488 створеноЧернівецький освітній округ та визначено Чернівецьку ЗОШ І-ІІІст.№2 опорною школою;

- рішенням 29 позачергової сесії районної ради 7 скликання від 13.07.2018р. №498 створено комунальну установу «Інклюзивно – ресурсний центр Чернівецької районної ради Вінницької області» (ІРЦ ).  Чернівецькою районною радою проведено конкурс на заміщення вакантної  посади директора ІРЦ, призначено директора ІРЦ та спрямовано кошти в сумі 180,3 тис. грн.  на закупівлю обладнання для  оснащення  ІРЦ

 В ході підготовки до нового навчального 2018-2019 року:

- закуплено 1167 комплектів парт (одномісні антисколіозні парти та стільці) для облаштування робочих місць учнів 1-го класу на суму 156,5тис. грн. (кошти освітньої субвенції та районного бюджету);

- придбано обладнання для проведення навчального процесу в сучасних умовах на суму 1млн 469 тис. грн. (2 мультимедійних комплекси, 3 компютерних класи, телевізори, ноутбуки, меблі та ін.);

- проведено поточні ремонти класних кімнат в усіх навчальних закладах району, на що використано  675,9 тис. грн. бюджетних  та 449,4 тис. грн. позабюджетних коштів; з них для першокласників проведено ремонт на суму 97,6 тис. грн.;

- проведено часткову заміну вікон та дверей в Березівській  ЗОШ І-ІІІ ст.. (вартість - 34,5 тис. грн..), в Борівській  ЗОШ І-ІІ ст.. (вартість - 34,7 тис. грн.),  а також часткову заміну вікон в  Володіївецькій ЗОШ І-ІІ ст . і Мазурівській  ЗОШ І-ІІІ ст.. (на суму 22,7 тис. грн..);

-виділено кошти з державного фонду регіонального розвитку в сумі 2300,00 тис. грн. для впровадження енергоефективних заходів в Сокільській  ЗОШ І – ІІІ ст.; (встановлено енергозберігаючі вікна, проводяться роботи по утепленню та оздобленню стін);

- проведено обстеження та контрольні заміри котелень приміщень Чернівецької ЗОШ І – ІІІ ст. №2 та Сокільської ЗОШ І – ІІІ ст. Виготовлено інвентарні справи,  готуються документи для отримання технічного звіту.

Необхідно відзначити  плідну співпрацю з народним депутатом України Іваном Споришем , який сприяв виділенню  коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 1 млн. 800 тис. грн. , які спрямовані на :

1. Реконструкцію будівлі спортивної кімнати та їдальні Мазурівської ЗОШ I-III ст.Чернівецькогорайону Вінницької області - 300 тис. грн.;

2. Придбання комп’ютерів для впровадження медичної інформаційної системи для КНП "Чернівецька центральна районна лікарня  Чернівецької районної ради" - 94тис. 900 грн.;

3.Капітальний ремонт котельні із заміною котлів для КНП"Чернівецька центральна районна лікарня  Чернівецької районної ради" -   529 тис. 69 грн.;

4.Придбання медичного та іншого обладнання  КНП "Чернівецький центр первинної медико-санітарної допомоги Чернівецької районної ради"-                                                                100 тис. грн.;

5. Придбання медичного та іншого обладнання КНП "Чернівецька центральна районна лікарня  Чернівецької районної ради" -   416 тис.464 грн.;

6. Придбання обладнання для загальноосвітніх  шкіл району -                                                                    120 тис. грн.;

7. Дольову участь  реконструкції Могилів-Подільської окружної лікарні інтенсивного лікування для розміщення  рентген-операційного блоку з ангіографом – 180 тис.грн.;

8. Будівництво дитячого майданчика в с.Сокіл Чернівецького району Вінницької області- 59 тис.567 грн..

Попри анонсовані проекти змін до земельного законодавства , ми з вами  продовжували затверджувати технічні документації нашим громадянам, яких до районної ради у 2018 році надійшло 92, але з01 січня 2019 року питання затвердження технічних документацій уже віднесене до повноважень міських, селищних, сільських рад.

Забезпечено систематичний контроль за станом виконання ухвалених радою рішень.  Зокрема, на контролі постійних комісій районної ради знаходилося 157 рішень, в тому числі 30 діючих програм. Протягом звітного періоду прийнято  9 районних програм, до  6 раніше прийнятих програм внесено зміни . Прийняті районні програми спрямовані на покращення стану  та вирішення проблем в різних галузях.       В 2018 році заслухано інформації про хід виконання 2 довгострокових програм, зокрема районної комплексної програми «Сільська школа» на 2016 – 2020 роки та районної комплексної програми «Обдарована дитина» на 2016 – 2020 роки.

Слід зазначити, що за звітній період знято з контролю 9 районних програм в зв’язку із закінченням терміну дії. На жаль, згідно проведеного аналізу, слід констатувати, що більшість їх не довиконано, не досягнуто запланованої мети і знято з контролю. Це свідчить про те, що нам необхідно вдосконалювати механізм контролю за виконанням прийнятих рішень, робити його більш дієвим. В цьому постійним комісіям районної ради слід бути активнішими та принциповішими до розробників програм.

З метою попереднього розгляду  питань, що виносяться на розгляд сесії районної ради при районній раді діє дорадчий орган – Президія, у складі 10 осіб. Робота президії, як дорадчого органу здійснювалася відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», регламенту і положення про президію районної ради. За звітний період проведено 13 її засідань, на яких узгоджувались порядки денні сесій, попередньо розглядались проекти рішень, що виносились на пленарні засідання.

         Важливою складовою роботи районної ради є діяльність постійних комісій районної ради, які згідно статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами ради, створеними для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.     

Для об’єктивного вирішення питань діяльності ради, фахового оприлюднення і прийняття рішень в районній раді працює 5 постійних комісій, які діють відповідно до затверджених положень і є основною ланкою у системі підготовки проектів рішень ради.

      Як показала практика, левова частка роботи з розгляду питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій.Саме там опрацьовуються проекти рішень і програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які потім виносяться на розгляд сесії, здійснюється контроль за їх виконанням.

Найбільше навантаження, як і в попередні роки, лягло на постійну комісію районної ради з питань планування , бюджету, фінансів,  упродовж року проведено  37 її засідань , на яких розглянуто 99 питань , комісія з питань земельних відносин розглянула 94 питання  на 11 засіданнях . Всього за звітний період постійні комісії провели 89 засідань, розглянули 221 питання, з яких 207 внесено на розгляд сесій.

Постійні комісії проводять свою роботу в тісній співпраці з фінансовим управлінням районної державної адміністрації, головними розпорядниками бюджетних коштів та органами місцевого самоврядування району. Присутність відповідальних осіб районної державної адміністрації, керівників районних підприємств, організацій і установ, виконавчого апарату районної ради на засіданнях комісій дає змогу депутатам отримати вичерпне роз’яснення з будь-якого питання, внести свої пропозиції та зміни до проектів документів.

З метою всебічного вивчення та обговорення питань, районною радою практикувалося проведення спільних засідань постійних комісій. В цілому організація роботи постійних комісій свідчить про те, що депутати районної ради у переважній більшості налаштовані на цілеспрямовану, конструктивну працю.

На детальному аналізі роботи кожної із комісій зупинятись не буду, хочу лише відзначити, що більшість комісій свої засідання провели вчасно і якісно.

З метою вироблення узгоджених пропозицій з питань діяльності місцевого самоврядування, обміну досвідом роботи, створена та діє  Координаційна рада з питань місцевого самоврядування  при голові районної ради, до якої входять селищний та сільські голови.

Згідно із затвердженим районною радою Положенням Координаційна рада є дорадчо-консультативним органом, рішення якої носять рекомендаційний характер і направлені, в першу чергу, на сприяння селищній, сільським радам у вирішенні питань місцевого самоврядування, обговорення стану соціально-економічного розвитку району.

У звітному періоді відбулося 2 засідання Координаційної ради, на яких обговорено питання:

1.     Про хід проведення загальних зборів громадян  за місцем проживання. 
2.   Про участь в обласних конкурсах  розвитку територіальних громад  та інших грантових конкурсах.
3.  Про Е-декларування  згідно Закону України "Про засади запобігання корупції".
4.     Про заходи з благоустрою населених пунктів району .
5.  Про соціальний захист учасників антитерористичної операції . Пільги та гарантії.

Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" не передбачена вертикаль підпорядкування однієї ради іншій, і це є основою місцевого самоврядування. На перший план виходять спільні інтереси територіальних громад та їх представницьких органів.

Тому і співпрацю з сільськими та селищною радами будуємо на взаєморозумінні, із врахуванням спільних інтересів, обов'язків і відповідальності перед виборцями.  Завдяки субвенціям з селища та сіл вдалось вирішити питання харчування дітей  в школах району , закрито ряд проблем  в галузі медицини первинного та вторинного рівня , медичного та соціального забезпечення , хоч і не в повному обсязі.

Так, разом з селищним та сільськими головами укладено 110 трансферних угод  за основними напрямками :

1.       Фінансування районної комплексної програми «Сільська школа»- 1 млн. 112 тис. грн.;

2.      Фінансування районної програми « Шкільний автобус» - 17,0 тис.грн.;

3.      Фінансування комплексної районної програми «Розвитку охорони здоров’я Чернівецького району» - 3 млн. 265 тис. грн.;

4.      Фінансування районної програми вдосконалення системи соціального захисту населення Чернівецького району – 99,638 тис. грн.;

5.       Фінансування районної цільової програми по наданню допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, які проживають на території району та отримують програмний гемодіаліз і перитонеальний діаліз - 17,404 тис.грн.

6.      Фінансуваннярайонної програми «Соціальна робота з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах на території Чернівецького району» – 108,274 тис.грн.;

7.      Фінансування програми розвитку культури Чернівецького району - 85,612 тис.грн.;

8. Фінансування районної цільової соціальної програми «Оздоровлення, відпочинку дітей і молоді, розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку»-  41,1 тис грн.;

9.      Фінансування районної програми покращення діяльності та умов збереження трудових  справ комунальної установи "Чернівецький районний трудовий архів" – 154,67 тис. грн.;

10.    Фінансування правоохоронної програми Чернівецького району – 30,0 тис.грн.;

11.    Фінансування регіональної програми індивідуального житлового будівництва у Вінницькій області « Власний дім» - 59,6 тис грн.;

12.    Дольове утримання Могилів-Подільської комунальної служби « Дністер» - 7,9 тис.грн.;

13.    Співфінансування видатків на проведення реконструкції Могилів-Подільської окружної лікарні інтенсивного лікування для розміщення рентген-операційного блоку з ангіографом – 180,0 тис.грн.;

Всього на загальну суму з іншими субвенціями 5 млн.186 тис. 834 грн.

і я вважаю це значний вклад у зміцнення розвитку району та збереження його цілісності.

У підвищенні ефективності  діяльності  районної ради значну роль відіграє  виконавчий апарат районної ради.

Протягом року працівники апарату здійснювали організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради, забезпечували взаємодію з органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, надавали їм при необхідності консультативно-методичну допомогу. Слід зазначити злагоджену роботу виконавчого апарату ради та депутатського корпусу. Вони спільно працювали над підготовкою пленарних засідань та засідань постійних комісій, попередньо вивчали стан справ з обговорюваних проблем, відпрацьовували проекти рішень.

Надзвичайно важливою ланкою діяльності районної ради і виконавчого апарату є робота зі зверненнями громадян. Визначено дні  прийому головою районної ради та заступником голови. Фактично ж прийом громадян проводився щоденно.

Відповідно до розпорядження голови районної ради від 15 грудня 2015 року № 67 « Про організацію особистого прийому громадян у Чернівецькій районній раді» керівництвом районної ради проведено виїзний прийом громадян в с.Березівка, під час якого прийнято та зареєстровано 3 звернення, в яких піднімались питання надання матеріальної допомоги, поточного ремонту вулиць, ліквідації стихійних сміттєзвалищ. Звернення розглядалися безпосередньо на місці  та забезпечувалася  можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукувалися  конкретні шляхи вирішення їх проблем , а також готувалися  своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Звернення громадян певною мірою забезпечують постійний зв'язок між керівництвом районної ради та мешканцями району, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему громади.

За 2018 рік зареєстровано  151  письмове та 39 усних звернень  на особистому прийомі голови районної ради.

Зареєстровано  6 колективних  звернень ( 116 підписів) в тому числі: 2  скарги від жителів смт.Чернівці про демонтаж базової станції « Водафон», 1 колективна скарга від жителів с.Березівка про ремонт дороги по вул. Партизанська та 1 колективна скарга від жителів с. Абрамівська долина щодо капітального ремонту вул.Селянина, 2 колективних звернення жителів смт.Чернівці про забезпечення питною водою по вулицях Містечкова і Гагаріна .

За результатами розгляду недоліки усунено, частково проведено ремонт дорожнього покриття в с. Березівка, прогрейдеровано вулицю в с. Абрамівська долина, відновлено водопостання в смт. Чернівці, а також надано роз’яснення згідно чинного законодавства та повноважень районної ради стосовно розміщення в смт. Чернівці базової станції «Водафон».

 Найбільше  скарг та заяв  надійшло від жителів  смт.Чернівці - 31, с.Мазурівка – 23 , с.Моївка- 11 , с.Борівка – 10, с.Березівка – 9, с.Сокіл – 9, с.Шендерівка – 7,

Найменше  надійшло  звернень  громадян від жителів с.Бабчинці- 5, с.Лозове-5, с.Біляни- 5, с. Володіївці- 4, с.Саїнка- 4 , с.Гонтівка- 3, с.Вила-Ярузькі- 2, інші - 23.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до районної ради  найчастіше зверталися пенсіонери (35), працівники сільського господарства, фермери -  52, пенсіонери – 41, особи з інвалідністю – 40 ( І групи – 10, ІІ групи – 3, ІІІ групи – 27), студенти – 5, багатодітні сім’ї- 4, бюджетної сфери- 2, інші -  46 осіб .

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами  району  порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту - 66 звернень, а саме: надання матеріальної допомоги громадянам, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня-грудня  поточного року із фонду соціальних допомог голови районної ради   використано коштів на загальну суму  29 тис. грн., надано допомогу 64 громадянам Чернівецького району .

 Аграрні  питання та питання земельних відносин підняті в 59 зверненнях, працевлаштування – 6 звернень, робота  житлово-комунального господарства – 4 звернення, придбання житла - 2 звернення, надання в оренду приміщення комунальної власності- 3 звернення, інші - 52.

Характер звернень в 2018 році продовжує свідчити про прагнення громадян  до  участі у вирішенні проблем з залученням посадових   осіб  місцевого самоврядування.

На колективному зверненні жителів району з приводу забруднення русла річки Мурафа підприємством ТОВ «Бімол» слід зупити окремо увагу, адже громадськість справедливі претензії до роботи товариства заявила в сесійній залі. В результаті прийнято відповідне рішення ради, створено комісію, усунуто ряд недоліків, але ситуація за охороною навколишнього природного середовища вимагає постійного контролю.

Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної формації» на адресу районної ради надійшло  3 запити  на інформацію  , зокрема від громадських організацій, яких цікавила інформація різного характеру. На всі інформаційні запити були вчасно підготовлені  відповіді, а окремі із них направлено за належністю до розгляду розпорядникам, які володіють даною інформацією.

Відповідно до Закону України «Про запобігання корупції” та інших антикорупційних нормативно-правових актів, з метою реалізації державної  політики у сфері боротьби з корупцією та постійного інформування працівників виконавчого апарату районної ради щодо небезпеки корупції та наслідків корупційної поведінки у виконавчому апараті районної ради розроблено План заходів щодо запобігання і протидії проявам корупції та корупційних діянь, також проведено роботу  з  електронного декларування доходів та фінансових зобов’язань посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів районної ради, керівників комунальних закладів та установ,        надавалася практична допомога по їх заповненню.

За звітний період підготовлено та видано 222 розпорядження :

з основної діяльності – 63;

скликання  сесій районної ради- 11;

з надання відпусток – 55;

з відряджень – 93.

Згідно журналу вхідної документації  на адресу районної ради від  підприємств, організацій та установ надійшло 514 листів, а  по журналу вихідної документації надіслано в різні інстанції 409 листів .

Виконавчий апарат районної ради  активно залучався до участі в публічних закупівлях  через систему "Прозоро". Так  57 тис.грн. направлено на закупівлю ПММ, 27 тис.грн.- на послуги по висвітленню діяльності ради  у місцевій газеті. Із запланованих коштів спрямовано 10 тис.грн.  на сплату членського внеску Вінницькій обласній асоціації органів місцевого самоврядування , 2,5 тис.грн. - на послуги інформатизації; 4 тис.грн. - на статистичні зведення, 1тис.128 грн. на придбання столів у фойє на 2 поверсі.

Хотів би відзначити плідну роботу і інших закладів та установ, які знаходяться у комунальній власності.

Якісні послуги надають музична школа, Будинок дитячої та юнацької творчості , централізована бібліотека , районний Будинок культури , територіальний центр по обслуговуванню непрацездатних громадян .  Комунальне підприємство "Чернівецька центральна районна аптека " вкотре займає призові місця  в Україні та області, зокрема у 2018 році в                 « Золото рейтингу» серед державних і комунальних підприємств України в номінації за показниками рентабельності активів третє місце в ТОП 100, в             « Золото рейтингу» серед державних і комунальних підприємств Вінницької області за сукупністю показників фінансово-господарської діяльності  1місце.

 Аптека є однією з аптек в районі, яка бере участь  у програмі "Доступні ліки ": за 2018 рік  відпущено10623 рецепти на суму 706,182 тис.грн.. Інсулінів відпущено по 1465 рецептах, на суму 471,912 тис.грн.. Також аптека є однією з аптек в районі,  яка забезпечує лікарськими засобами пільгові категорії населення, у 2018 році їх відпущено на суму  майже 241,875 тис.грн, з них за рахунок чистого прибутку  підприємства – 47,329 тис.грн..

Слід також зазначити що комунальним підприємством "Чернівецька центральна районна аптека " у 2018 році забезпечено платежі комунальному некомерційному підприємству « Чернівецька центральна районна лікарня Чернівецької районної ради» за оренду приміщення в сумі 132 тис.грн..

На підставі ініціатив депутатів районної ради, голів  місцевих рад, звернень інших районних рад України районна рада  зверталась до Президента України, Кабінету Міністрів України , Верховної Ради України , Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства фінансів України , Міністерства інфраструктури  України, ПАТ «Уркзалізниця», відокремленого підрозділу Жмеринська дирекція залізничних перевезень державного територіально-галузевого об’єднання  "Південно – Західна залізниця " з питань:

- недопущення відміни потягу  "Подільський експрес ";

- скасування  депутатської недоторканності  народних депутатів  України;

- фінансових та матеріально-технічних проблем органів правопорядку;

- врегулювання питання фінансування соціальної інфраструктури району;

- впровадження реформ в галузях освіти та медицини;

- збереження українських лісів та запобігання незаконному вивезенню необроблених лісоматеріалів;

- негайного скасування постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ для населення.

Окремо варто відзначити  нашу участь у справі забезпечення миру під час антитерористичної операції  з Російською Федерацією. Завдяки зусиллям  посадових осіб та депутатів всіх рад, керівників установ та організацій району, навчальних закладів та закладів охорони здоровя, небайдужих жителів району неодноразово проводився збір гуманітарної допомоги на Схід країни.

Сьогодні суспільство вимагає від нас працювати чесно і демократично, тому я хочу щоб кожен до  цього прислухався.

На завершення висловлюю вдячність депутатам районної ради, які плідно працювали в постійних комісіях, у депутатських фракціях, які за звітний період розглянули велику кількість питань та прийняли виважені рішення, виконавчому апарату районної ради, окремо – селищному  та сільським  головам за підтримку в реалізації ініціатив  місцевого самоврядування та за вагому  і плідну співпрацю  - керівництву райдержадміністрації та всім  структурним підрозділам, громаді району, яка з розумінням ставиться до наших проблем, підтримує всі наші добрі починання, допомагає в роботі владним структурам задля досягнення єдиної мети.

У звітному періоді відбулась зміна голови райдержадміністрації , районна рада « делегувала» на посаду очільника району заступника голови районної ради, тож співпраця і надалі має бути поглибленою на виконання заходів щодо покращення інфраструктури району, надання якісних послуг населенню, розширенню податкової бази та наповнення бюджету.

Декілька слів про діяльність за межами району.

Упродовж року відбувалися поїздки:

Перше.На засідання сесій Вінницької обласної ради 7 скликання;

Друге.На засідання координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради:

- 22.03.2018 року на базі Водоканалу м.Вінниця з питання « Про стан забезпечення населення області якісною питною водою та хід виконання обласної програми « Питна вода» на 2018 -2020 роки;

- 12.06.2018 року на Ладижинської міськради з питання « Про реалізацію в області державної політики в галузі фізичної культури та спорту та виконання заходів цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту у Вінницькій області на 2016-2020 роки»;

- 19.09.2018 року на базі Тульчинського і Немирівського районів з питання « Про розвиток інфраструктури аграрного ринку та хід виконання Програми розвитку особистих селянських, фермерських господарств, кооперативного руху на селі та дорадництва на 2016-2020 роки »;

- 11.12.2018 року на базі комунальної установи « Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» м.Вінниця з питання « Про стан обслуговування мешканців області в частині надання соціальної допомоги і послуг та хід виконання комплексної цільової програми соціального захисту населення Вінницької області на 2016-2018 роки»;

Третє.На засідання колегії Вінницької обласної державної адміністрації:

- 26.01.2018 року з питання « Про підсумки соціально-економічного розвитку області за 2017 рік та основні завдання на 2018 рік»;

- 19.04.2018 року на базі Тростянецького району з питання « Про підсумки соціально-економічного розвитку області за І квартал 2018 року»;

-  26.07.2018  року  на базі м.Могилів-Подільський з питання « Про підсумки соціально-економічного розвитку області за І півріччя 2018 року»;

Четверте.22.06.2018 року на виїзний семінар з питання « Добровільне об’єднання територіальних громад: реалії, проблеми, перспективи » на базі Вінницької та Хмельницької областей;

П’яте. На VIМіжнародний інвестиційний форум « Вінниччина- бізнес в центрі України»;

Шосте.В Іллінецьку міську об’єднану територіальну громаду по обміну досвідом щодо проведення процесу децентралізації влади;

Сьоме.На 2 фестиваль подільських громад під гаслом « Відродимо село – розквітне Україна»;

Восьме.На ознайомчо-пізнавальну поїздку до Мукачівської районної ради Закарпатської області для обміну досвідом з об’єднання та розвитку територіальних громад;

Дев’яте.На засідання ради регіонального розвитку Вінницької області;

Десяте.Заступником голови районної ради Сауляком О.В. упродовж року неодноразово здійснювалися поїздки в Міністерство палива та енергетики України, ТОВ  « Немирів Газ-Сервіс»,Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів  Вінницької обласної державної адміністрації щодо газифікації населення Чернівецького району.

Звичайно є проблеми. Не все заплановане вдалося реалізувати. Але сподіваюсь, що ми спільно працюватимемо на благо громади, щоб вирішувати найважливіші питання соціально-економічного розвитку району. Адже тільки співпраця і солідарна відповідальність перед людьми, за підтримки громади, є запорукою подальшого розвитку району та поліпшення добробуту його мешканців.

 

Проект

УКРАЇНА

ЧЕРНІВЕЦЬКА РАЙОННА  РАДА

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е ННЯ №___

__  _____2019  року                                                ____сесіярайонної ради  7скликання

 

Звіт голови районної ради Мельничука В.М.

про  діяльність  на посаді голови районної ради за 2018 рік

 

            Заслухавши звіт голови районної ради МельничукаВ.М. про діяльністьна посаді голови районної ради за 2018 рік, керуючись ч.2.ст.43 , п.17.ч.6. ст..55  Закону України                " Про місцеве самоврядування в Україні " районна рада ВИРІШИЛА:

1. Звіт голови районної ради Мельничука В.М. про  діяльність на посаді голови районної ради за 2018 рік взяти до відома.

2.  Голові районної ради Мельничуку В.М.:

2.1. Продовжувати  діяльність  відповідно до ст.55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні ";

2.2. Спрямовувати роботу президії, постійних комісій, виконавчого апарату,  утворених радою органів на організацію виконання рішень районної ради, зокрема з питань соціально – економічного розвитку, бюджету, соціального захисту населення, підвищення ефективності  місцевого самоврядування , створення умов для збалансованого розвитку територіальних громад та з інших питань віднесених до їх відання ;

2.3.  Здійснювати заходи щодо  сприяння реалізації повноважень районної ради у питаннях, що належать до її відання  та згідно з Конституцією України, чинним законодавством, яке регламентує діяльність і повноваження органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

3. Продовжити роботу районної ради , виконавчого апарату районної ради , спрямовану  на покращення організаційного , правового , аналітичного забезпечення  діяльності ради ,  зміцнення зв’язків з територіальними громадами , удосконалення форм і методів роботи  по наданню  методичної допомоги органам  місцевого самоврядування.

4. Депутатам районної ради згідно зі ст. 16 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад"в місячний термін провести звіти перед виборцями про свою діяльність та проінформувати районну раду про результати обговорення звітів, зауваження і пропозиції, висловлені виборцями на адресу ради та її органів.

5. Текст звіту голови районної ради Мельничука В.М.  розмістити на офіційному веб-сайті Чернівецької районної ради.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності та етики , гласності, адміністративно-територіального устрою, взаємодії з органами місцевого самоврядування (Сандул Г.В.).

 

Голова районної ради                                             В.Мельничук

 

Проекти рішень 35 сесії районної ради 7 скликання.rar

Проекти рішень 35 сесії.rar

Проекти рішень 35 сесії районної ради .docx

Проект рішення 35 сесії Бюджет.rar

Проект рішення 35 сесії Затвердження розпоряджень.docx